Θεατρικός Λόγος

Σ΄ αυτόν τον κύκλο  εξοικειωθήκαμε πρώτα με τις ιδιαιτερότητες του θεατρικού λόγου, διαβάζοντας και παρατηρώντας γνωστά θεατρικά κείμενα.

Κι όταν ήρθε η ώρα να γράψουμε εμείς θεατρικές σκηνές, βρεθήκαμε μπροστά σε τρία θέματα/προβλήματα, τα οποία και λύσαμε με τον δικό μας τρόπο:

  • Αντιληφθήκαμε ότι μια θεατρική σκηνή προσφέρεται ευκολότερα σε ομαδική γραφή. Έτσι γράψαμε τις σκηνές μας ομαδικά σε ομάδες 2 έως 4 ατόμων.
  • Συνειδητοποιήσαμε ότι ένα θεατρικό κείμενο είναι ημιτελές στο χαρτί, ολοκληρώνεται μόνο πάνω στη θεατρική σκηνή. ‘Ετσι αποφασίσαμε ότι θα δραματοποιήσουμε τις σκηνές που θα γράψουμε. Αντί για bombing, δηλαδή, θεατρική παράσταση.
  • Θελήσαμε, τέλος, οι σκηνές που θα γράψουμε να έχουν έναν κοινό παρονομαστή, κάτι που θα τις δέσει σε ένα σπονδυλωτό θεατρικό κείμενο. Έτσι, σκεφτήκαμε να είναι σκηνές που διαδραματίζονται στον ίδιο χώρο, ένα χώρο δημόσιο όπου διαφορετικοί άνθρωποι και καταστάσεις θα μπορούσαν να συναντηθούν για λίγο.  ΕΝΑ ΠΑΓΚΑΚΙ!

Πόσα στιγμιότυπα δεν μπορούν να εξελιχτούν πάνω στο παγκάκι του πάρκου μιας συνηθισμένης γειτονιάς;  Πόσες υπόρρητες ιστορίες δεν μπορούν να περάσουν από μπροστά μας αφήνοντας γεύσεις ρομαντικές, τραγικές, καθημερινές….;  Η συνέχεια στα γραπτά μας αλλά και στην παράστασή μας…